zondag 14 februari 2010

Porselain Art 4












12 opmerkingen:

  1. Wat is die bovenste mooi. Verkoop je die?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, die huismustas vind ik echt heel mooi!
    Komt ze in je winkeltje terecht of is het voor eigen gebruik?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil ze wel verkopen, maar niet simpel om op de post te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe lukt het jou om zo mooi te schrijven op iets ronds en glad?

    Denk je dat het in de vaatwas kan, die verf?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de inkt is vaatwasbestendig (ik bak die op 170 graden in de oven)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien woon je wel in dezelfde stad en kunnen we de verkoop live laten geschieden :o).
    Je moet me anders maar eens mailen, met een prijzeke of zo.
    janinamodaal@hotmail.com

    Maar ik wil je die mooie tas ook niet ontvreemden tegen je zin.
    Ik kan best wachten tot je eens een tweede exemplaar hebt gemaakt of zo.

    BeantwoordenVerwijderen