zondag 14 maart 2010

Week einde

Na een leuk en vermoeiend weekendje Ardennen met 20 vrienden, heb ik weer even tijd om iets te posten.
Vrijdagavond kreeg ik deze leuke Give-Away van Mamasha in de bus. Het is een superleuk handgemaakt en geborduurd linnen pochke, met een mooie voering. Heel fel bedankt! Er zaten ook nog 2 gelukspoppetjes, een mooi kaartje, Thaise stickertjes en een chocolaatje bij, dit alles ingepakt in dat mooie vogeltjespapier dat ik eerder al postte in mijn bericht over de vogelmobiel (de Banier). Het was een leuke verrassing.
Ik vind Give-Aways zelf ook leuk om te doen, binnenkort komen er weer aan. Mijn spullen verkopen vind ik 'n beetje vreemd omdat ik nooit weet wat ik er dan voor moet vragen, maar weggeven of ruilen is wel heel tof.
Verder werk ik vanaf morgen mijn laatste week in Leuven en verhuis volgend weekend naar Hasselt. Weer afscheid nemen van superleuke collega's en ergens anders opnieuw beginnen. Spannend allemaal, hopelijk weer wat plaats en tijd voor nieuwe creaties! Nog een leuke zondag gewenst...


2 opmerkingen: