vrijdag 9 juli 2010

Drukke dagen de laatste tijd (verlofperiode op het werk), warme dagen vooral, en ook geen weer om aan een naaimachine te zitten dus maak ik af en toe nog wat juwelen, wat een hoop minder energie kost.
Ik ben op dit moment bezig met de voorbereidingen van 2 'handmade marktjes' in Hasselt deze zomer. Ik ga er vooral wat juwelen verkopen maar ook haarspeldjes, buttons, misschien wat papieren mobielen en genaaide popjes.. ik heb nog wel wat werk! Het is de eerste keer dat ik zoiets ga doen, dus het is een beetje afwachten wat het gaat geven.
Ik moet nog 1 week gaan werken en dan heb ik vakantie en wat meer tijd voor leuke dingen. Ik heb er ongelofelijk nood aan, aan die vakantie. Na een weekje thuis en Gentse feesten ga ik 10 dagen naar frankrijk, dan weer dat thuis en dan nog een ladiesweekend :) zalig! de laatste week werken is er echt te veel aan..

Ik zag op www.designspongeonline.com een foto van bureau van Lauren Nelson, een inspirerend interieur designer. Hier kan je binnekijken in haar huis. Supermooi allemaal! Neem zeker eens een kijkje in haar huis.



Ik maakte vandaag nog wat speldjes, magneten en ringen. Allemaal te koop op 28 augustus op Handmade in Belgium in Kunstencentrum Belgiƫ en 11 september op Hoera Hip Hanwerk in Modemuseum van Hasselt.

*magneetjes gemaakt van een oude wegenatlas( meer hier)






* Rozenhangertje gemaakt van een wit plastieken roosje




* Glazen blauwe steen op een koperachtige aanpasbare ring






* Speldjes in vrolijke kleuren








Na de zomer wil ik graag een webshop starten zodat ik mijn handgemaakte juwelen en andere spullen kan verkopen. Dus nu verdiep ik mij in webdesign, boekhouding, BTW, materiaal enz...zodat ik in september aan de slag kan.
Ik weet nog niet wat ik met mijn blog ga doen, gewoon verderbloggen of enkel de webshop, er kruipt wel veel tijd in, we zullen zien. Misschien allebei.
Ik heb wel nood aan een nieuwe uitdaging, buiten mijn werk bij Kind en Gezin dat ik zeer graag doe maar toch een pak minder creatief is.

Een fijn weekend gewenst!

10 opmerkingen:

  1. Doen Tine, iedereen zit te wachten op je webshop :-) Ik ben alvast klant! Die roosjes zijn weeral geweldig!
    Ik ben ook volgende week in verlof, maar eerst nog keihard werken, 't is er idd te veel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind jou creaties in ieder geval stuk voor stuk prachtig. Als ik vaak kettingen zou dragen, of geld teveel zou hebben, zou ik zeker iets kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat begrijp ik helemaal! Hier kriebelt het ook:)

    Ben daar ook allerlei info over aan het opzoeken :)

    Succes!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze echt prachtig geworden, vooral je magneetjes met landkaart. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Tiene, misschien is het een idee om je verkoop al te starten via Dooreen.com? Soort Nederlandstalige Etsy. Ik verkoop er vintage in mijn eigen shop. Gaat erg goed en de opstap naar een zelfstandige webshop is dan misschien wat makkelijker voor jou?

    Jij ook een fijn weekend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meid wat maak je toch geweldig leuke dingen!!
    een webshop is inderdaad een goed idee, en hopelijk blijf je nog wel bloggen ;-)
    Ik reageer lang niet altijd, maar (lees en vooral kijk) wel heel vaak met je mee!
    groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik denk dat je webshop veel succes zou hebben!

    en btw, hoera, er heeft iemand iets gewonnen, dan krijg je 2 spullen in 1 keer van mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa een webshop superleuk!
    Ik vind je sieraden geweldig ;)

    X.Judith

    BeantwoordenVerwijderen