maandag 13 september 2010

HOERA! Hip Handwerk!

Enkele foto's van HOERA! Hip Handwerk gisteren in Hasselt. Het was een fijne dag met een grote opkomst en leuke standhouders.
Bedankt aan iedereen die langskwam!






Latanie



Tiley





Joanna Madclone





Roos de Krom



Bombasj








Titi and the Germand Kid

Ik kocht oorbellen van Roos de Krom (edelsmeedkunst en juweelkunst), een tasje van Tiley, een portemoneetje van Bombasj en een hartjesring van TY Jewel.
Mijn winkeltje had een leuke plaats tussen de toffe dames van Bombasj en Joanna Madclone!









7 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit, de hartjesring had ik ook wel willen hebben! Was het voor jou ook succesvol? Hoop dat je tevreden kan zijn...
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een supermooie dingen heb je gekocht. :) Jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zag er hééél leuk en gezellig uit. Hopelijk ben je tevreden !? Veel succes nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk uit! :D Hopelijk heb je lekker verkocht. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi allemaal! Ik heb eigenlijk alleen van jou gekocht... Heb mezelf (en m'n mammie;)) trouwens gevonden op je foto's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave foto's! Het lijkt me zo leuk om eens te gaan, maar is wel een beetje ver weg voor mij. In NL lijken er maar weinig van dit soort markten te zijn. Zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Tiene, hopelijk is je verkoop goed gegaan! Ik vind wel dat je schitterend mooie oorbellen hebt gekocht! Goed gekozen

    BeantwoordenVerwijderen