zondag 20 mei 2012

Weekendje Gent

Vrijdag en zaterdag was ik met mijn lief in Gent. Mooie stad toch, mooie winkeltjes, parkjes, pleintjes...We bezochten natuurlijk het huis van Alijn, het mooie museum van de gewone mens, zo mooie spullen dat er staan! Er was ook de  tentoonstelling 'Hun schoonste dag' over trouwfoto's doorheen de jaren.

Leuke winkels in Gent zijn Zsa Zsa Rouge, Zoot, Spoonful of Sugar, Achter de Maan, Au bon Marche, Surplus, Petit Zsa Zsa, behangpapier Priem, Museumshop van Alijn, Fatima, a.puur.a, huizwaluw enz...

Enkele foto's van leuke winkeltjes:
Fatima in de Struifstraat 1, kleine lieve winkel met mooie kleding, accessoires en papierwaren. Ik kocht er een vogelbroche. (klik op de foto voor groter formaat)


a.puur.a onderbergen 56, interieur en accessoires.

Huiszwaluw, heel veel leuke spullen van leuke merken.

Huis van Alijn:
 

Tajina bij Sarabande, citadelpark, bier bij Trefpunt cafe (Bij St Jacobs 18), rommelmarkt Bij St Jacobs...


3 opmerkingen:

  1. Allemaal heel leuke winkeltjes. Bij mij is er maar één van al die winkels tegengevallen: Priem. Wat een onvriendelijke madammen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Gent! Ik houd zo veel van die stad! En inderdaad allemaal leuke winkeltje die je daar opsomt! Doet me er aan denken dat ik dringend nog eens naar Gent moet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, allemaal zo schoon! Moet blijkbaar dringend nog eens naar Gent :)

    BeantwoordenVerwijderen