donderdag 27 december 2012

Lucky me!

Ik won deze week een give-away bij  Monsters & Pinguins, een lief klein (omkeerbaar) mutsje van t label Floere Aap met groene draakjes op, had ik geluk!
Vandaag keeg ik van deze handige blogster (die nu niet meer blogt) dit schattige handgemaakte broekje in de bus met ook diezelfde draakjes, past mooi bij elkaar!

Ik maakte zelf in het weekend nog een slabje van Afrikaans stof en blauw badstof (een stuk ikea handdoek, is veel goedkoper dan badstof op de meter) met een geflockt vosje erop.




Mijn baby to-do-list is dankzij de nestdrang dus al aan het inkorten, ik ben nog bezig aan de doopsuiker en het geboortekaartje en ik moet nog een hoes maken voor de relax...

4 opmerkingen:

  1. dat drakenstofke s prachtig, k heb er ook nog een stukske van liggen,
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lucky you! En zo die nestdrangperiode is de mooiste en leukste zwangerschapsperiode, vind ik. Veel geniets ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaaiii dat wordt een stylish baby'ke!!!

    BeantwoordenVerwijderen