woensdag 30 januari 2013

Leuk boekje!

Ik vond een leuk boekje, ideaal om een mama cadeau te doen (natuurlijk deed ik het mezelf alvast cadeau). Het heet 'Relax mama! 101 tips om een relaxte moeder te worden, te zijn en te blijven' en is uitgegeven door Uitgeverij Snor. Ze hebben echt de mooiste boekjes, grappig en mooi vormgegeven.
Eerder kocht ik al eens dit bonnenboek voor vrouwen van Sandra Isaksson.                                    
Met 5 leuke postkaartjes erbij om te versturen!


 
 

 Mijn blog telt vandaag 500 volgers en daar ben ik heel blij mee!!

6 opmerkingen:

  1. Ha, het boekje is mijn lifesaver in stress-tijd! Je gaat er nog veel deugd aan hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De boekjes van studio boot wil je toch gewoon allemaal, zo leuk! Geniet er maar van! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha,wat een grappig boek,moet ik dringend eens in huis halen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het ook gekregen voor mijn verjaardag! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen